Jyväskylän Valkoinen Puu -kahvilan herkkuja

203. Syyskuun satuja

Niin se syyskuu vierähti ja onneksi toi mukanaan alkukuun intiaanikesästä huolimatta syksyn, jota olin kaivannut. Alan olla nykyään syksyihminen, joka nauttii siitä, että ulkona on hapekas ja hieman viileä ilma, niin että tarvitsee takin, kun lähtee ulos. Syksyllä on lupa alkaa tunnelmoida kynttilöiden kanssa iltojen pimentyessä ja sateen ropinaa kuunnellessa on ihana käpertyä viltin alle …

Syksyinen maisemakuva puistosta ruskan väreissä

89. Syyskuu pähkinänkuoressa

Vuonna 2023 kirjoitin jokaisesta kuukaudesta oman tekstin, jossa summasin mitä kuukauden aikana tuli tehtyä. Tämä teksti on osa 9/12 kyseistä sarjaa. Lue myös: 79. Elokuu pähkinänkuoressa ja 98. Lokakuu pähkinänkuoressa Jos milloin, niin syyskuussa olen pysynyt Jyväskylää lukuunottamatta ihan kotihoodeilla. Kesästä palautuminen, työt, uusien asioiden järjestely, syksy-hyggeily sekä sadonkorjuupuuhat ovat täyttäneet päiväni, niin ei ole …